Paulina Holmberg

Vecka 30
Nu är det 78 dagar kvar, det är alltså lite mer än två månader! Det senaste tycker jag verkligen att tiden har flugit iväg, vilket för min del bara känns skönt! Nu ska fisen väga ungefär 1,5kg.
Vecka 30 (29+0)
 
Som sagt är det bara liite mer än 2 månader kvar till fisen är beräknad! Innan har det känts som att tiden går så himla långsamt, men det senaste har den gått hur fort som helst. Jag serr i babyappen att dagarna bara blir färre och färre, jag tyckte det inte alls var längesen som jag passerade 100-strecket, men nu är det som sagt "bara" 78 dagar kvar.
 
Jag märker hur magen har börjat ta emot, och att jag verkligen får tänka mig för när jag sitter, står och böjer mig ner. Hållningen är verkligen superviktig!
 
Förövrigt har jag också märkt att det blivit jobbigare att arbeta. Självklart gör jag det fortfarande, och det fungerar ju och så, men jag orkar definitivt inte lika mycket som innan, dessutom får jag sjukt ont i fötterna under längre dagar. Därför har jag på sistonde börjat fundera på hur länge jag ska fortsätta jobba. Jag jobbar ju "bara" två eftermiddagar i veckan, men pluggar ju också på heltid. Just nu är jag inne på att jobba april ut, men det finns egentligen inget bestämt riktigt än.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress