Paulina Holmberg

Vecka 31
Ifag går vi in i vecka 31, och det är 69 dagar kvar. Bara 69 dagar! Vart tar vägen vägen? Det är ju bara strax över två månader tills dess. Fisen ska nu vara ca 37cm lång!
 
Vecka 31 (30+0)
 
 
Jag har börjat få lite foglossning, samt otroligt ömma fötter. Så häromdagen åkte jag och N in till Skövde och köpte nya skor till mig, det var verkligen välbehövt! Även om jag förmomdligen kommer ha mina converse en del i alla fall nu i vår så är egentligen converse inget bra alls mot ömma preggofötter!
 
Igår var det en som frågade om jag var i 4e eller 5e månaden, "öhm... 7e blire nog.." haspla jag ur mig, och insåg i samma stund som jag sa det att shit pommes, nu är det verkligen inte långt kvar! Igår satt jag dessutom barnvakt hos N's systerdotter Wilma, och h vad mysigt det var! Även om hon mest sov så blev jag helt sentimental och kan knappt vänta tills jag får min egen att mysa med!
 
Jag har bestämt mig nu för att "bara" jobba april ut. De flesta orkar nog gå längre, men ärligt talat tror jag att det kommer bli för jobbigt för mig om en månad. Dessutom läser jag ju fortfarande i skolan på heltid, så det är ju inte som att jag inte har att göra ändå. Men jag kommer helt klart att sakna jobbet också, jag älskar att jobba på förskolan, och det är ju faktiskt det jag vill göra i framtiden!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress