Paulina Holmberg

Vecka 33
Hej där vecka 33! Nu är jag alltså inne i vecka 33, och har idag varit hos barnmorskan och lyssnat på fisens hjärta! Han följer dessutom tillväxtkurvan superbra, och hjärtat slår på fint! Han är ca 40cm lång och väger ca 2kg. Det är helt otroligt att det är mindre än två månader tills han ska vara här!
Vecka 33 (32+0)
 
Det märks verkligen nu att jag blir allt större och mer otymplig. Dessutom är jag hormonell som jag vet inte vad. Humörsvägningarna är definitivt inte att leka med! Tack och lov så har jag världens finaste sambo som står ut med mig genom allt det här!
 
Förövrigt är graviditetsbesvär som att behöva springa och pipnka flera gånger per natt, och sura uppstötningar vardag. Trots det försöker jag tänka på att det finns de som har det betydligt värre, så jag borde inte klaga! Och nu är det ju som sagt inte ens 2 månader kvar! Det känns helt sjukt, nu märker man verkligen att det börjar bli verklighet!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress