Paulina Holmberg

Lumene true mystic volume mascara
Jag har inte tidigare testat så många produkter från Lumene, dock har jag ÄLSKAT deras transparenta löspuder, och blev därför superglad när jag fick chansen att testa deras nyhet True Mystic Volume Mascara. Vad som är speciellt för denna mascara är bland annat borsten, som är trekantsformad och har både långa och korta piggar, vilket hjälper till att både separera fransarna, men också ge dem volym. Jag tycker verkligen om mascaran, den är väldigt lättapplicerad och den gör verkligen det som den lovar, alltså att den både separerar fransarna och gör dem längre!
 
Nackdelen jag kan se är att det inte är en gummiborste, då jag helst föredrar detta, dock tycker jag formen på borsten är perfekt. Tack vare att den har både långa och korta piggar på olika sidor fungerar den lika bra till överfransar som underfransar!
 
 
 
 
 
Mascaran innehåller också fröolja från nordiska blåbär som vårdar fransarna samt naturliga fransförstärkare som ser till att fransarna får stadga runt hela ögat. Just nu finns mascaran att köpa för 149kr på Åhlens, ordinarie pris 179kr. Vill du läsa mer om Lumene True Mystic Volume Mascara så kan du göra det HÄR .
 
Detta är ett samarbete med Lumene.
 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress