Paulina Holmberg

Min hemsida
Under våren får jag alltid ett sådant otroligt fotosug. Då vaknar hoppet till liv, och jag börjar så smått tänka att jag vill ta lite kunder och fotografera igen. Nu har alltså de här tankarna vaknat igen, och jag satt under gårdagen och pysslade ihop min hemsida, då jag tyckte den behövde en uppfräschning. Tyvärr tog jag inte så många fotograferingar förra året så därför hade jag inte många nya bilder att lägga in, men lite finare fick jag till den i alla fall.
 
 
Jag har ju inte direkt inriktat mig på någon specifik målgrupp, men jag skulle egentligen mest vilja fotografera gravida, och barn. Erfarenheten finns ju tyvärr inte riktigt, men det är ju absolut någonting att jobba på!
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till min hemsida.
 
 
Ausra

Vilken fin hemsida du har. Erfarenheten kommer samtidigt när man jobbar. Gör det du älskar! Jobba på!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress