Paulina Holmberg

Nytt till fisen
Alltså hur gulligt är det inte med baseballjackor? Denna skönhet köpte vi i Göteborg förra helgen och jag är helt kär i den! När min ena brorson var pytteliten hittade jag en grön baseballjacka med "skinnärmar" i butik, och den var så fruktansvärt söt att jag skulle vilja ha en likadan till vår fis nu!
Denna köpte vi i en liten större storlek för att inte samla på oss alltför mycket i storlek 50/56. Jag tycker dock att det är ännu roligare att köpa kläder nu när vi vet könet, man kan liksom sväva ut lite och inte bara köpa "neutrala" färger  (jag vet att man inte måste det bara för att man inte vet könet, men ändå). Någonting annat som jag ÄLSKAR att kolla på till bebis är skor! Jag är ju skogalning själv, och vill i princip köpa alla skor jag hittar till honom. Dock försöker jag hålla mig då jag vet att nyfödda knappast har skor på sig, men hur kan man egentligen hålla sig?
 
 
Eleonora Adriana ♥

Fin :)

Svar: Ja, jag tycker den är superfin :D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

MALIN

Vilken snygg jacka! Sååå så cool! Kram

Svar: Ja jag gillar den verkligen :)
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress