Paulina Holmberg

Vecka 25
Nu ska barnet enligt min app vara ca 30cm lång och väga runt 700g. Jisses vad tiden går fort. Vi är alltså i vecka 25, det är med andra ord bara 15-16 veckor kvar, eller som appen säger 111 dagar kvar. Sen vet man ju självklart aldrig när han väljer att komma ut, flera har gissat på midsommarafton/midsommardagen, vilket i så fall skulle innebära att han dröjer sig kvar därinne lite.
 
 
Vecka 25 (24+0)
 
Den senaste veckan har varit sådär om jag ska vara helt ärlig. Jag har mått illa en del igen och dessutom har jag haft världens PMS och bara varit allmänt nedstämd några dagar. Kanske inte så mycket att jag blivit arg, utan snarare ledsen. Utöver detta känner jag också hur han växer därinne, numera känner jag honom regelbundet varje dag, vilket känns lite häftigt. Mindre häftigt när jag nu, ibland, behöver gå upp på natten för att gå på toaletten. Någonting jag absolut inte är van vid, och heller inte kan påstå att jag uppskattar särskilt mycket.
 
Det fina med hela kråksången är ju dock att jag vet att det är så värt det till slut (kände att det blev ett lite gnälligt inlägg här) !
Marie//190kvm

Är också i vecka 25, (26 imorgon) och kan känna igen mig så väl i vad du skriver. Hoppas verkligen inte att ligga inne på midsommarafton!

Svar: Nej verkligen inte, jag vill hellre att han ska vara klar lite tidigt än lite sent ;D Så man slipper gå och vänta!
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Veronica

Så fin! Det är inte alls gnälligt, det är en graviditet ; ) Stor kram!

Svar: Åh tack! Ja, lite så kanske man får lov att vara under graviditeten ;D kram
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Veronica Wallgren

Veckorna bara springer förbi! Gick in i vecka 30 igår.

Svar: Åh vad härligt, ja jag har lite skräckblandad förtjusning över att det går så snabbt. Vill ibland att det ska gå ännu snabbare, men ibland känns det som om det går för snabbt!
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress