Paulina Holmberg

Läkarbesök imorgon.
När vi gjorde förra ultraljudet var det en sak som inte såg helt rätt ut. Egentligen var inte barnmorskan jätteorolig, men hon tyckte ändå att det var någonting som vi borde kolla upp. Bebisens hjärta slog nämligen några extra slag ibland, vi vet inte riktigt vad det betyder mer än att nångång ibland så slog det ett extra slag. Hon sa att det kunde vara så, och att nästa gång man tittar är det inte alls så, men tyckte ändå att vi skulle låta en doktor kolla på det.
 
Imorgon ska vi alltså till KSS igen för att låta en doktor kolla hur hjärtat ser ut. Vi har inte oroat oss så mycket över detta, men det börjar ändå kännas lite nervöst. Gissa om jag har fått hålla mig från att googla på detta, men jag har faktiskt lyckats hålla mig - tack och lov! Annars skulle jag förmodligen vart ännu mer orolig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress