Paulina Holmberg

Till sprattelfisen!
När det gäller saker till sprattelfisen ( vilket för övrigt fått bli bebisens smeknamn) kommer jag nog pyssla mycket själv. Då tänker jag främst på möbler och inredning. 
 
Jag älskar att pyssla och ordna, och är rent allmänt pyssligt lagd. Just därför kommer jag nog göra mycket själv!
 
Källa: Pinterest
 
Är ni intresserade av att se framtida bebispyssel? 
 
 
Släpp taget. följ flödet

Vad duktig du är om du gjort det där!! :D
Önskar jag också hade lite mer fantasi haha!

Svar: Det är inte saker jag har gjort ännu, utan saker jag hoppas jag kommer hinna göra ;)
Paulina Holmberg

Liv Ringström

Skulle vara riktigt kul,
Gjorde mycket när jag vänta min lilla tjej, målade, sydde, virka, byggde.. får se hur det blir nu med nästa :p

Svar: Men vad kul :D Det är ju så himla roligt att pyssla också! Hoppas du hinner/orkar även nu!
Paulina Holmberg

Cassandra Haraldsson

Men åh så fint!

Svar: Javisst är det! Hoppas kunna göra lika fina saker själv!
Paulina Holmberg

Emelie Andersson

så fint! :)

sv: tack desamma till dig :)

Julia

Åh så himla fint!
sv: Ja visst är den så snygg!

PS: Jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut en valfri bikini från todieforswimwear. Reglerna är superenkla och det hade varit så roligt om du ville vara med! Länk till tävlingen hittar du här: juliasvenssons.se/2015/december/giveaway-todieforcom.html#comments Hoppas vi ses där! Kramar

Svar: Ja visst är det :)
Paulina Holmberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress