Paulina Holmberg

7 days of minimalism - Dag 6
Idag vaknade jag upp och kände mig som en klubbad säl. Jag hde  flera saker planerade idag, men när jag hade ätit frukost gick jag tillbaka till sängen och vilade igen. Förutom att det inte känns som jag sovit nåt alls i natt så mådde jag dessutom illa, och var allmänt dålig. 
 
Nu på eftermiddagen räckte dock orken till dagens "uppgift" i alla fall, men kanske inte så mycket mer. Men som sagt, jag har åtminstone plockat iordning och rensat i våra köksskåp. Det var inte såååå längesen jag gjorde detta så det var inte jättemycket att fixa, men det är ändå kul att göra det - man hittar alltid nya saker att plocka bort som man sedan kan donera. Nu har jag en full låda med saker som jag minimerat från hemmet den senaste månaden, och bör nog åka iväg med den till Röda korset snart!
Minimalisterna

Kan tipsa dig om "Tremånaderslåda" eller "Tremånadersregeln" om du hittar saker du inte riktigt är säker på att du klarar dig utan eller känner stark tveksamhet för att rensa bort. Läs mer om hur du går tillväga här: :)
http://minimalisterna.se/vi-testar-tremanadersregeln/

http://minimalisterna.se/sa-borjar-du-den-minimalistiska-resan/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress