Paulina Holmberg

Att boa inför förlossningen.
Det senaste har jag helt ärligt varit lite rastlös. Jag slutade ju jobba redan för över en månad sen, och den senaste veckan har varit väldigt lugn i skolan. Det kan ju tyckas vara jätteskönt, men ärligt talat har jag som sagt blivit väldigt rastlös. 
 
Så jag har alltså fått fördriva tiden här hemma så gott jag kunnat. Jag har varit på biblioteket och lånat böcker som, hör och häpna, faktiskt inte är kurslitteratur. Jag har läst dessa böcker. Dessutom har jag åkt till Skövde och köpt träolja, och därmed också oljat in trallgolvet på vår balkong. Jag har rensat ur och fixat i diverse badrumsskåp, och andra skåp, och jag har städat som en tok. Jag har ju hört det här med att "boa" innan förlossningen, men jag har inte reflekterat så mycket över det, men nu inser jag precis vad det innebär!
 
 
Cassandra Haraldsson

Förstår att du är rastlös :p

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress