Paulina Holmberg

Benjamin!
Äntligen är han faktiskt här! Här på bloggen har det ekat tomt men faktum är att den 23/6 kl.22.50 tittade vår lilla son ut för första gången! Vi njuter i fulla drag och myser oss igenom dagarna! 
 
Benjamin!
 
 
Amanda

Men vilken lite söte! Stort grattis :)

Svar: Åh tack så jättemycket 😊❤
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

stort grattis

Svar: Tack så jättemycket 😊❤
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Sarah

Grattis :)

Svar: Åh tack ❤😊
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Anonym

Grattis! Men oj vilken skillnad det kan vara. Jag skrev en kommentar för längesen att vi hade samma datum. Min lilla dotter tittade ut redan 29 maj så det skiljer nästan en hel månad. Hoppas att ni mår bra :)

Svar: oj, ja det var verkligen skillnad! jag trodde ju hela tiden han skulle komma tidigt men istället gick vi över nästan en vecka 😉. tack 😊❤
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Veronika Westman

Grattis :)

Svar: åh tack så jättemycket ❤😊
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress