Paulina Holmberg

Detaljer i fisens rum
Än sålänge har vi inte inrett fisens rum så jättemycket, men några smådetaljer har vi ändå hunnit få upp! Vi har ju tid på oss, men det är ju ändå så kul att fixa och dona så om jag hittar ngonting jag gillar drar jag mig inte för att köpa det. Jag var först inne på att rummet skulle gå i mint, grått och vitt. Sen var jag inne på att det skulle gå i bara grått och vitt, men jag gillar verkligen den blå gardinen och funderar på om det ändå inte ska gå i blått, grått, svart och vitt. Kanske lite tråkigt med blått när det är en kille, men jag gillar färgen, och det hade kunnat se likadant ut om det var en flicka.
 
Printsen kommer från Prints by Ninni, men jag börjar bli lite sugen på att göra egna prints att inreda med så jag funderar på om jag ska lägga lite tid på det. Elefantlampan är från Hem & Hobby. Jag har förövrigt blivit superkär i både luftballonger och elefanter, så det kommer säkerligen bli mycket sånt i barnrummet!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress