Paulina Holmberg

Tentaskrivning och manlig feber
Denna veckan kommer jag till största del att ägna mig åt tentaskrivning. Det är avslutning i den kursen jag har nu, och jag hoppas jag ska hinna med så mycket som möjligt redan idag då jag kan ha tagit på mig (lite för mycket) jobb denna veckan. Men egentligen är ju "tenta" en omskrivning för "genomtänkt orbajsande", eller ja, i alla fall känns det som så. Det brukar i alla fall sluta med att jag har skrivit ett x antal sidor och inte egentligen har riktigt kolla på vad det står, men vad gör det när det faktiskt ser bra ut? 
 
 
Förövrigt är N hemma idag då han blev sjuk i helgen. Han har förmodligen feber, och om ni vet hur manlig förkylning är så kan ni ju bara föreställa er manlig feber! Jag hoppas verkligen inte han smittar mig med sin manliga feber, för det har jag varken tid eller lust med. Dessutom har jag fullt upp med att vara gravid, så jag är nog lika gnällig som han är när han har feber. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress