Paulina Holmberg

Vecka 28
 Ojojoj, nu känns det verkligen som att veckorna går fortare! I appen står det att det äär en kraftigare tillväxtperiod mellan 28-32, och att barnet väger över 1kg nu!
 
Vecka 28 (27+0)
 
Illamåendet har blivit lite bättre. Detta kan dock bero på att jag medvetet slarvat lite med järntabletterna. Jag försöker ta dem varannan dag istället för varje, men ibland blir det knappt det. Och vet jag att jag exempelvis ska någonstans låter jag medvetet bli att ta dem då jag vet att jag blir så dålig av dem.
 
Förövrigt har fisen rört sig MYCKET mer denna veckan än förra. Det är väldigt skönt, såvida det inte är på natten! I början av veckan/ i helgen störde han min nattsömn genom att vara vaken och sparka morsan rätt på blåsan. Sådär kul att behöva gå på toaletten stup i kvarten. Detta gör han fortfarande, men mest på dagen tack och lov! Haha det känns som att jag inte fick några av de "vanliga" graviditetsbesvären i början, utan de har kommit nu istället!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress