Paulina Holmberg

Vecka 29
Idag går vi in i den tredje och sista trimestern, vilket känns helt sjukt! Fisen ska vara ca 35 cm lång nu.
Vecka 29 (28+0)
 
 
Vår lilla fis rör sig titt som tätt, och även om jag tycker det är kul att känna alla fosterrörelser kan det ibland bli lite för mycket. Min blåsa känns dessutom som om den är som bortblåst nu, går på toaletten hela tiden, och hinner knappt komma därifrån förrän det känns som om det är dags igen.
 
Jag börjar känna mig väldigt stor nu. Vissa säger att jag fått "en ordentlig kula", medans andra säger "Men så mycket har du inte växt va?". Jag kan säga att när jag försöker trycka mig i alldeles för små plagg, eller ska knyta skosnörena så känner jag själv att magen har växt otroligt mycket!
 
 
Veronica Wallgren

Fin du är! Bebisen trycker på blåsan här hela tiden också och springer på toa konstant.

Svar: Åh tack! Ja, det är verkligen jobbigt, speciellt när det inte kommer någonting. Men men, det hör väl till det med ;D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Veronica Wallgren

Ja man blir verkligen frustrerad när man nästan får springa till toan och det knappt kommer någonting.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress