Paulina Holmberg

Finbesök
I måndags var en fin vän och klasskamrat här med sin dotter! Hade jag fått välja hade vi setts betydligt oftare än vad vi gör, men då vi bor rätt långt från varandra så ses vi inte så jätteofta. De skulle egentligen kommit på babyshowern, men då de inte hade möjlighet att åka då kom de hit nu istället, vilket jag är jättetacksam för! 
 
Hon hade dessutom med sig en present till Fisen från morsans favoritmärke Newbie, så ni kan ju gissa hur glad jag blev! Vi fick superfina kläder, och jag ser så framemot att sprattelfisen ska kunna ha på sig detta. Kanske framförallt hängslebyxorna som var hur fina som helst! Dessutom satt vi och tjötade och fikade en bra stund, och jag påminns gång på gång om hur fina människor jag har i min närhet!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress