Paulina Holmberg

Liberos startbox
Jag har ju tidigare skrivit om Apotek hjärtats startbox, och nu har jag även fått hem Liberos startbox. Liberos var mycket mer inriktad på skötsel av barnet. Det var någon som skrev till mig att hen tyckte att det bara var "en massa skit" i de här boxarna, och att de egentligen är rätt värdelösa. Jag håller verkligen inte med! Det är trots allt gratisboxar så lite reklam och dylikt tycker jag man kan stå ut med, och det mesta är ju trots allt saker som ändå kommer att behövas så småningom!
 
Det som fanns i denna boxen var en bok med smarta tips och tricks, blöjor, en dinglis, ännu mera våtservetter, amningsinlägg, babyolja, duscholja, bindor och trosskydd!
Sara

Jag älskar liberos blöjor! Tycker de är de enda som inte stinker kiss! ;) inte långt kvar innan mini kommer, vi måste ses en gång till, jag har en present som väntar 😘

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress