Paulina Holmberg

Vecka 35
Idag är det bara 38 dagar kvar, och fisen växer fort nu! Nu ska han vara ca 44cm lång och väga ca 2,5kg. Uppenbarligen går veckorna liiite för snabbt nu för jg hinner inte med de här uppdateringarna längre!
 
 
 
Vecka 35 (34+3)
 
Jag har blivit sååå trött nu det senaste. Förmodligen hör det ihop med att jag springer på toaletten flera gånger per natt, men det kan säkert ha att göra med att kroppen kräver mycket energi nu också! 
 
Det är också riktigt jobbigt att böja sig ner nu, och jag gör det helst inte i onödan. Jag kommer på mig själv med att sucka och stöna så fort jag behöver böja mig ner. Magen växer verkligen så det knakar nu och det är det som gör att det blir så otroligt jobbigt att böja sig. 
 
Förövrigt har jag ju skrivit innan om gravidfotografering och att jag tänkt ta egna bilder, men det är så himla svårt att veta när jag ska ta bilder. När känner jag mig som finast liksom? Plus att många säger att magen inte är sååååå stor än, och att jag kommer växa mer innan det är dags. Och tänk om jag väntar för länge, och fisen bestämmer sig för att komma ut tidigt, då kanske jag inte hinner ta några bilder.
 
Någon som tagit gravidbilder? När tog ni dom i så fall?
Veronica Wallgren

Jag har inte tagit några gravidbilder, kommer ångra det men det är för sent nu, är i vecka 40 ;)

Svar: Åh vad synd att du inte hunnit det :/
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress