Paulina Holmberg

Vecka 36
Det börjar mer och mer sjunka in att det faktiskt är en liten person som ligger därinne i magen, och inte bara en fis (även om jag ändå kommer kalla honom för min fis). Det är ca en månad kvar nu, eller 34 dagar för att vara exakt, och fisen ska vara ca 45cm lång by now. 
Vecka 36 (35+0)
 
Häromnatten drömde jag att det var dags. Jag hade legat och känt annorlunda rörelser inifrån magen så på natten drömde jag att han faktiskt kom. Fine, det ska ju inte vara dags än, men jag måste erkänna att jag blev nästan lika besviken som lättad när jag vaknade med lika stor mage som vanligt. Detta fick mig att fundera jättemycket på förberedelser. Kanske är det dags att skriva ett förlossningsbrev, och jag kanske verkligen ska börja packa BB-väskan?
 
Så nu är jag på jakt efter saker att fylla BB-väskan med. Dessutom har jag tvättat upp lite bebisfiltar och sängkläder. Jag har dessutom lagt en vanlig bebisfilt, och en snuttefilt i sängen så att vi kan sova med dem nu ett tag så att de kan dra åt sig lite lukt från oss! Jag har dock inte tvättat upp fisens kläder än, så det står på tur i "att göra-listan".
 
Jag och N tog oss dock ut i veckan och tog lite gravidbilder, bland annat bilden som är ovan. Dock kommer det ett eget inlägg med dessa bilder.
Sofie

Hej!

Jag heter Sofie och arbetar på Babyshop. En av dina läsare har nominerat din blogg i vår tävling "Årets Babyblogg 2016" där du kan vinna 5000 SEK att handla för i vår webbshop samt få tillgång till vårt instagramkonto med över 22.000 följare i några dagar!

Läs mer om tävlingen och hur den går till här: http://blog.babyshop.se/nominerade-till-arets-babyblogg-2016/. Passa på att ladda ner din badge och nominera en av de föräldrabloggar som du tycker bäst om också :)

Röstningen börjar den 16/5, då får du gärna be alla dina läsare att rösta på dig så att du kommer närmare vinsten!!

Grattis till nomineringen,
/Sofie på Babyshop

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress