Paulina Holmberg

25 år, mamma, förskollärare och husägare!
Igår fyllde jag 25 år. Helt plötsligt fick jag lite.... well, inte åldersnojja, men funderingar. Helt plötsligt insåg jag att det är så galet mycket jag ännu inte hunnit göra och som jag egentligen vill göra. Med detta i åtanke har jag gjort någon slags miniversion av en bucket list. Gud vad oinspirerande ändå, här går jag och fyller 25, får åldersnojja och gör en bucket list - känns väldigt klyshigt på något vis. Samtidigt har jag ju faktiskt hunnit gör VÄLDIGT mycket under de här 25 åren med. Jag är tillsammans med min livs stora kärlek, och pappan till mitt barn. Jag har världens finaste son, jag håller på att ta examen (väntar på sista betyget), och jag har, tillsammans med min älskade hjärtevän ett hus som kommer att bli galet fint till slut och jag har världens mysigaste och snällaste katt (ni skulle se katten och B tillsammans!) - life is good med andra ord!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress