Paulina Holmberg

Babynest
Jag har tyckt ganska länge att ett babynest är någonting som känns som en "bra-att-ha-sak", kanske framförallt eftersom vi inte vet alls hur vi kommer sova i början med en liten nykläckt. Min förhoppning är att fisen ska kunna sova i sängen med oss, men samtidigt är jag superorolig över att vi ska rulla på honom om han ligger mellan oss, och därför tycker jag att ett babynest att lägga mellan oss i sängen känns tryggt och bra. Sen vet jag ju självklart inte om det kommer fungera så som jag vill, men jag tänker mig ändå att det är en användbar pryl! 
 
I lördags var vi och hämtade ut det här fina babynestet. Det är handsytt av en tjej på instagram, och jag älskar det! Det är så himla fint, och jag älskar detaljerna med sidenband och volangkanten på den! @Fridulis_babynest heter tjejen som gjort det på instagram!
 
 
 
Jessica

Åh vad fin den är! :)

Svar: Ja jag gillar det verkligen :D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Anna

Åh så fint!

Svar: Ja visst är det? Jag älskar det :D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fint

Svar: Ja visst är det!? :D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress