Paulina Holmberg

Gravidfotografering?
Jag älskar ju att fota, och har fotat andra människor lite då och då (även om det stått still nu ett tag). Jag har tänkt sedan jag blev gravid att jag ska ta gravidfoton, och jag tror faktiskt att jag kommer ta dem själv. Blir jag inte nöjd så kan jag ju ta under flera tillfällen, alternativt fråga någon annan. 
 
Jag vill egentligen inte vänta allt för länge ifall att jag inte blir helt nöjd, men samtidigt vill jag att magen ska vara liiite större så jag har nog tänkt att ta bilderna någongång mellan v.33-36, så just nu är jag igång och kikar på klänningar som jag skulle kunna ha, men det är sjukt svårt när man inte vet vad man får plats i!
 
 På bilderna är N's syster när hon var gravid i v.38 (ca ett år sen), och fina lilla Wilma som tittade ut ungefär en vecka senare! Jag är så sjukt nöjd över hur de här bilderna blev, och jag älskar att de går ton i ton, någonting som jag ska försöka återskapa med min egen kula och fis! På bilden är Wilma bara 6 dagar gammal och hon är den absolut minsta jag någonsin har fotograferat hittills!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress