Paulina Holmberg

Stress och gravidhormoner
Just nu är jag inne i en väldigt stressig period i mitt liv. Tankarna upptas av fisen i magen, när jag kanske egentligen borde fokusera mer på framförallt skolan. Dessutom är jag jättesugen på att göra om en massa här hemma, men har egentligen inte tid för allt som ska göras. Just nu vill jag både renovera köket och ta hand om trädgården. Tanken är ju att vi ska renovera köket, dock kommer det bli en totalrenovering och därför kommer den ta lång tid, och bli dyr. Just nu känns det inte som att vi vill komma hem till ett kaos när vi kommer hem från BB, och därför får köket vänta tills efter fisen har kläckts. 
 
Därför får nog vårprojektet bli trädgården! Vi ska måla om vår uteplats, köpa nya utemöbler, riva bort trädgårdsland och svartvinbärsburkar (vi har inte så gröna fingrar), och flera andra saker. Som ni hör så finns det en hel del att göra ändå, vi ska dock försöka ta det lugnt och inte stressa på med detta. Jag behöver inte mer stress just nu!
 
 
Häromdagen hade jag en riktigt jobbig dag då jag tyckte att vi hade alldeles för mycket att göra, både när det gäller skola, jobb, och saker runtomkring såsom papper som behöver fyllas i osv. Så dagen efter kom min fina N hem med en superstor bukett med blommor för att muntra upp mig! Min man han kan!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress