Paulina Holmberg

Matfestivalen 2016
Idag började jag och Benjamin dagen med sovmorgon! Vi hade en liten stund för käk vid 6-tiden men sedan drog vi oss till ca 10. Igår kväll var vi nämligen på födelsedagsfest hos min syster, och ja, jag börjar väl helt enkelt bli gammal - så trots att det inte blev så jättesent var vi ändå rätt slitna!

På eftermiddagen drog la familia iväg till matfestivalen i Skövde, för ärligt talat, en festival där man firar mat - kan det bli bättre? Så Benjamin fick sin mat innan vi åkte hemifrån och väl där fick mamman och pappan sitt! 

På kvällen gav vi oss iväg till N's föräldrar för ännu mer mat (ja vi är matvrak). Och N och hans föräldrar badade badtunna. Jag måste medge att jag är lite avundsjuk, men den eventuella mjölkstockning som ett sådant bad skulle kunna ge intresserar inte mig det minsta!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress