Paulina Holmberg

USAgodis
Jag har länge velat beställa lite från USAgodis som har både godis och mat från USA, England och Japan. Den största anledningen till att jag velat beställa är att jag sedan jag testade Reese's, eller peanut butter cups, första gången blivit besatt av dem. Jag har testat att göra egna peanut butter cups, men det går inte att få dem lika goda som Reese's. 
 
Något som USAgodis är väldigt stora på, och har ett stort utbud av är "jelly-beans", men eftersom jag inte är så förtjust i det beställde jag inga, men annars har de jättemycket roliga och annorlunda smaker av det. Jag beställde helt enkelt saker som jag tyckte lät spännande och goda, och självklart blev det mest choklad i beställningen!
 
 
Märta

Åååå vad roligt med amerikanskt godis! Du får definitivt skriva ett inlägg där du berättar vad du tyckte om godiset. Rocky Road har jag hört att är fruktansvärt gott, men har aldrig provat själv. Skall bli kul att höra dina åsikter! :-)

Svar: Åh vilken bra idé, det ska jag absolut göra :D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress