Paulina Holmberg

Vecka 39
Nu är vi inne i vecka 39, och igår hade vi exakt två veckor kvar till bf. Dock har jag fått för mig att han ska komma tidigt (helt livsfarligt att ställa in sig på).
Vecka 39 (38+0)
 
Igår var vi på en inspirationsföreläsning på KSS angående att föda barn. Den var kanske främst riktad till partnern, men jag tyckte även mammorna hade stor nytta av den. En sak som jag tycker att jag verkligen tog med mig därifrån är att försöka slappna av i den mån det går, och att varje värk är till för att ta oss ett steg  närmare vår bebis. Och som sagt var den väldigt mycket riktad till partnern, något som jag tycckte var bra! Den var faktiskt riktigt rolig också så om någon funderar på att gå på just den här inspirationsföreläsningen på KSS så säger jag bara - Gör det!
 
Vi var även hos barnmorskan i tisdags. Allting såg bra ut, och det som ändrat sig lite var att magen sjunkt ner, och fisen ligger med huvud neråt, och har i princip fixerat sig.
 
Nu känner jag mig också "redo" för att han ska komma. Vi har plockat och fixat här hemma, och jag är så gott som klar med skolan, så nu får han gärna komma!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress