Paulina Holmberg

Gravidfotografering
Som ni har kunnat läsa tidigare har jag haft väldiga funderingar över det här med gravidfotografering. Till slut fick jag i alla fall tag i en klänning som jag tyckte var fin från Gina Tricot. Sen åkte jag och N ner till Baskarp vid Vättern och tog lite bilder. Vi började med att ta bilder tillsammans med fjärrutlösare, dock tog detta otroligt mycket batteri från kameran så till slut fick vi avbryta och börja fota bara mig om vi över huvud taget skulle hinna med det.
Så på de bilderna med bara mig fick N agera fotograf. Även om han inte är helt trygg i den rollen så tyckte jag att han skötte det riktigt bra! Jag är faktiskt väldigt nöjd med bilderna, och det blir ett kul minne att se tillbaka till sen när magen är ett minne blott.
 
 
Pauline Hurtig

fina bilder! :)

Svar: Åh tack :D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Sofie

Hej!

Din blogg är nominerad i tävlingen Årets Babyblogg 2016. Vi har gått in i nästa tävlingssteg och nu är det dags att samla röster! Be dina läsare rösta på dig här: http://blog.babyshop.se/arets-babyblogg-2016/rosta-pa-arets-babyblogg-2016/!

De fem bloggar som har flest röster den 29/5 klockan 23.59.59 går vidare till Juryomröstningen! Du har chans att vinna 5000 SEK att handla för i vår webbshop samt tillgång till vårt instagramkonto med över 22.000 följare i några dagar!

Lycka till!

/Sofie på Babyshop

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress