Paulina Holmberg

Dagen då vi förlovade oss!
För nästan en månad sen nu var jag och familjen på Madeira på semester! Jag har själv varit i både förlovnings -och giftastankar under en lång tid och detta är någonting som jag inte har skämts över att påpeka. Dock har N gjort klart för mig, från början, att han faktiskt vill vara den som ställer frågan, och att han inte skulle vilja att jag gör det, men ska jag vara ärlig så har jag funderat på att göra det ändå MÅNGA gånger! Kanske är detta anledningen till att jag den 1/12 började prata om ämnet, och kanske är detta anledningen till att N tog fram en ring just där och då, på hotellrummet när vi båda satt i sängen och B sov. Kanske förstörde jag frieriet, eller i alla fall överraskningen lite, men vad gör det egentligen? Just nu är jag ändå lyckligast i världen!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress