Paulina Holmberg

Förskoletider
Den här veckan har vi pusslat fram och tillbaka för att få allting att gå ihop. N började jobba i måndags och  har kört B fram och tillbaka för att hans underbara farmor, mormor och faster ska ta hand om honom medan mamman och pappan jobbar. 

Kommande vecka är det inskolning som gäller och nu på kvällen satte jag mig och skrev ner vilka tider han kommer behöva vara på förskola. Jag trodde det var ca 40h/v det rörde sig om men när vi räknat ihop det blir det ca 45h/v (å andra sidan är ju nästan 1h/dag restid). Hur i hela friden klarar alla av det här? Jag blev så himla deppig när jag insåg att han ska vara på förskolan så mycket! Inte för att jag på något sätt tror att det är en dålig plats, men det är mer än jag trodde. Vi får se med tiden hur det känns, kanske går jag ner i tid. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress