Paulina Holmberg

Lämnat Benji på förskolan.
Idag är första dagen då jag verkligen har lämnat Benjamin på förskolan och åkt därifrån. Det i sig kändes jobbigt, och det blev ju inte bättre när B började leka piraya på förskolan. Han har tidigare bitit sin kusin vid något enstaka tillfälle, men idag var han på de andra barnen flera gånger och försökte bitas. Kanske gör han det bara för att få uppmärksamhet nu när han blir inskolad. Hur som helst hoppas jag verkligen att det går över. 
 
Och nu då? Jo smom sagt har jag lämnat B på förskolan och ska tillbaka om först en timme för att vara med vid maten. Kanske inte mycket att åka hem för egentligen, men jag kunde åtminstone byta ut bilen mot vagnen när jag hämtar honom så får han sova i vagnen på vägen hem. Hans sovtider har ju blivit rätt rubbade nu när vi har varit på inskolning, och han har varit såååå trött! Förhoppningsvis kommer vi in i det mer när han ska gå "på riktigt".
 
Nej, nu ska denna mamman njuta av en kopp kaffe i lugn och ro innan det är dags att gå igen!
 Här var han bara ett halvår, min lilla fis!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress