Paulina Holmberg

Mina planners
Jag älskar att skriva saker för hand och jag älskar att skriva i fina anteckningsböcker och kalendrar. Problemet är att jag ofta tröttnar på t.ex utseendet väldigt fort och därför hela tiden vill ha nya. Så för några år sen köpte jag en planner från Kikki.k och jag är så nöjd över detta. Denna mintgröna kalender och anteckningsblock användes flitigt men det var ändå någonting som fattades. Den är i storlek medium/personal och jag tyckte att det kunde vara lite bökig att skriva i, Därför skaffade jag mig, som en examenspresent till mig själv, en ny. Även denna från Kikki.k, men i färgen svart och storleken large, och oj vad jag har älskat denna! Sedan jag började jobba har jag använt denna i princip varje dag!
 
Nu i vintras när jag och N förlovade oss bestämde jag fort att jag ville ha en alldeles egen planner för just bröllopsplaneringen. Jag använder min andra till så himla mycket så jag tyckte det kunde bli lite mastigt att stoppa i bröllopsplaneringen där i med. Därför gick jag återigen till Kikki.k för att leta upp min nya älskling, men eftersom jag ville att min planner skulle spegla den stil jag vill ha på bröllopet var jag lite kräsen och kunde inte hitta någon som var perfekt. 
 
Som ni vet så är jag en googlare, sagt och gjort, jag började googla och efter en stund hittade jag PRECIS den jag ville ha. En vit från Websters pages som var guldfärgad inuti, självklart också i large! Jag väntar nu med spänning på att den ska leverareras från Etsy.com, och kommer göra en uppdatering när den är här!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress