Paulina Holmberg

Att festa som gravid.
För mig har det vart ganska viktigt att "forsätta som vanligt" även när jag blivit gravid. Självklart lyssnar jag på kroppen (precis som innan), och vill inte jag följa med ut och festa en dag, så hoppar jag det och hittar på någonting annat istället. Men jag känner inte, som säkert många andra gravida gör, att jag inte kan vara med alls. Jag tycker absolut jag kan vara med på en fest, även om jag är gravid (avstår SJÄLVKLART alkohol). Jag tror det är viktigt att komma ihåg att det inte är alkohol som gör en fest, utan din inställning och ditt humör. Du kan ha lika roligt nykter!
 
Därför kommer jag självklart fira nyårsafton tillsammans med mina kompisar ikväll, även om jag får byta ut bubblet mot Bubbliz vid 12-slaget!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress