Paulina Holmberg

En vecka gammal
Idag är vår fis redan en hel vecka gammal! Jag blir helt sentimental när jag tänker på det, tiden kommer gå så fort och snart kommer han vara en trotsig tonåring som vi får oroa oss för (okej jag kanske överdriver en gnutta, men ibland känns det så). 
N och Benjamin när Benjamin var 1 dag gammal!
 
Idag firar dessutom jag och N 5 år tillsammans. Idag för 5 år sen blev vi officiellt "ihop" och sen dess har vi hunnit med så himla mycket! Vi har hunnit skaffa hus och en underbar liten son! Jag är så tacksam för att jag har N och för att han har gett mig världens finaste son! Han har ställt upp varje sekund och sen vi kom hem från BB har han verkligen passat upp på mig och tagit hand om oss! Jag älskar dig!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress