Paulina Holmberg

Ligga på mage och få presenter
För ett tag sedan sa N att Benjamin hade vänt sig från rygg till mage,han tillade dock att han hade legat i soffan och därför var lutningen anledningen till att han hade lyckats. Jag måste erkänna att jag var lite besviken att jag inte såg det men samtidigt försäkrade N mig om att det mer "råkade"bli så. Häromdagen hade jag dock lagt sprattelfis på golvet under babygymmet. Han har tidigare vänt sig 90 grader där under (ingen aning om hur han lyckas) och rätt som det var hade min lilla kille rullat över till magen och tränade nacken för fullt!
Såhär glad blir man uppenbarligen av att vända på sig själv.

Igår var jag och Benjamin och hälsade på min VFU-plats/förra arbetsplats. Jag ska ju ha VFU om ca två veckor så vi behövde gå dit och prata med min handledare lite (dessutom ville hon gärna träffa B). 

Han tyckte det var så spännande att vara där, han satt i min handledare knä och tittade lyckligt på alla färgglatt klädda barn som sprang omkring och lekte! Efteråt somnade han jättegott i vagnen, det var annat än idag det! (Idag var en katastrof-dag).

Dessutom fick Benjamin sina allra första hårda leksaker från världens bästa barn och fröknar!
Han fick ett jättefint träpussel och två superfina träbilar!


Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Men vilken liten sötis❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress