Paulina Holmberg

"När jag var liten", fylla-i-bok
Jag själv tycker det är superkul att kolla i min sånhär babybok där mamma och pappa skrivit in minnen och händelser. Just därför vill jag självklart att vår fis ska ha en egen att kolla tillbaka i när han blir äldre. Tyvärr är inte min egen så välfylld, det kan bland annat ha att göra med att mina föräldrar skilde sig när jag bara var 2 år. Därför är jag fast besluten om att fylla hela boken så gott jag kan, och har redan börjat lite smått.
 
Boken är helt underbar! Det finns jättemycket fina bilder, och roliga extrasaker som man kan dra ut/öppna eller plocka fram. Det enda negativa är att det på vissa sidor finns lite för lite plats att skriva på, men för ddem som är oroliga över att fylla i en sådan här bok tycker jag den är perfekt eftersom man kan fylla den med väldigt mycket bilder. Jag kommer nog dock varva både mycket text och mycket bilder!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress