Paulina Holmberg

Diggiloo i regnet
I maj fyllde min mamma jämt och då bestämde jag och min syster att vi skulle ge henna biljetter till Diggiloo nu när det skulle vara i Skövde. Igår åkte vi alltså till Skövde för att titta/lyssna på Diggiloo i Boulogner i Skövde och det var hur mysigt som helst. Dessutom blev min mor överlycklig över att träffa Magnus Carlsson och få hans autograf.
Vi började med att äta lite och sen lyssnade vi på alla superba artister! Det var verkligen blandat, både då det gällde artister och deras låtar/nummer. Det var alltifrån Medina, till Thomas Dileva, till Per Andersson, och det kändes verkligen att de hade gjort vad de kunde för att passa så många som möjligt.
Under hela tiden regnade det dock. Regnet i sig hade jag inga problem med men det var väldigt kallt att sitta stilla i regnet.
 
Lilleman var hemma med sin pappa. Jag hade under dagen förberett genom att pumpa ur mjölk för att N skulle kunna ge Benjamin den, och på så vis fungerade matningen kanon! Dock skulle jag ljuga om jag sa att det inte var liiite jobbigt att åka ifrån Benjamin, jag har varken varit så långt bort från honom innan eller så länge! Och hur kul det än var att vara borta en liten stund så kan ni lita på att Benjamin blev överöst i pussar och kramar när jag kom hem!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress