Paulina Holmberg

Skolstart med en bebis
Igår började jag min sista termin på görskollärarprogrammet, dvs termin 7/7. Det känns helt sjukt att jag redan hunnit studera i 3 år och nu endast har ett halvår, eller två kurser kvar! När jag blev gravid var valet självklart - kan jag fortsätta plugga så gör jag det! Jag har trots allt jobbat under de här 3 åren så att byta ut jobbet mot en bebis borde vara genomförbart  (plus att flera i min klass redan gör det).

Jag har ju bara gått två dagar så jag har ju egentligen inte så mycket att tycka och tänka, men en sak är säker, det är inte helt lätt! Självklart önskar jag till viss del att jag kunde "bara vara hemma" med Benjamin, men jag vill så gärna bli klar nu så allt slit kommer i slutändan vara värt det!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress