Paulina Holmberg

Maria Nila True soft
 När jag började med balsammetoden växte mitt hår hur mycket som helst, och jag var supernöjd under en längre period, men det senaste har jag helt enkelt inte varit lika nöjd med mitt hår. Jag upplever att det blir frissigt och slitet lätt. Jag upplever också att det inte blir tillräckligt återfuktat, utan är mest torrt, och framförallt i hårbotten. 
 
Så nu väljer jag att gå undan, och sluta med balsammetoden lite, kanske helt, men kanske bara för en stund. Istället kommer jag att testa Maria Nilas True Soft-serie. Jag har testat den en gång, men kan ännu inte ge en ordentlig recension av den, det krävs såklart att jag testar den flera gånger. Så om en månad eller någonting återkommer jag med vad jag tycker om produkterna!
 
 
Maria Nilas produkter hittar du bland annat HÄR.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress