Paulina Holmberg

Februaris glossybox.
 
Såhär såg alltså februariboxen ut! Kanske inte den bästa boxen hittills, men ändå helt okej! Boken innehöll:
 
Oral-B 3D white luxe perfection toothpaste - Dvs en helt vanlig tandkräm, kanske inte det mest exalterande, men jag tycker ändå det är bra då det är någonting som alltid går åt i alla fall!
 
Elizabeth mott queen of fill - En färgad ögonbrynsgelé som kanske var något för ljus för mig, men jag gillade den ändå såhär långt.
 
RFSU turn up the heat - En massagegel från RFSU, jag har inte testat den ännu dock.
 
Benefit They´re real tinted lash primer - Rent allmänt är jag inte jättehooked på primers, och hade nog ändå tyckt det vart roligare att få en mascara, men det är säkert bra ändå!
 
Gliss BB cream 11-in-1 hair beutifier - En BB cream för håret alltså. Jag tycker att denna låter jättespännande men har inte hunnit testa den ännu!
 
Vill du läsa mer om Glossybox så klicka HÄR.
Veronica

Åh, så du får också typ sammandragningar vid promenader? Så surt. Det är verkligen synd, för jag älskar att promenera (nu när jag inte kan springa) och såhär på våren är det ju underbart väder också! Men men, vi får gå barnvagsnpromenader i mängder om några månader =)

Svar: Ja men precis, det är så jag känner med. Vårpromenader är ju hur härligt som helst! Ja det får vi verkligen göra 😊
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress