Paulina Holmberg

Skötbädd
Det blir mycket nytt till fisen här nu. Här skrev jag ju ett inlägg om skötbäddar som jag skulle kunna tänka mig. Nu har vi köpt en och jag tycker den är så fin! Dock har vi inte bestämmt om vi ska ha ett skötbord, eller bara en bänk att lägga skötbädden på ännu, någon som har input här?
 
Denna skötbädden finns bland annat HÄR!
 
 
 
Celine

Så söt den var!

Svar: Ja visst var den!? :)
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Hanna - Pilates och träningstokig

Så fin den är!

Svar: Ja, jag gillar den verkligen :)
Paulina Holmberg - BF juni 2016

E.Brockman

Åh vilken fin skötbädd! Älskar att den är så stilren med det via och grå!

Svar: Ja jag har verkligen fastnat för vitt och grått när det gäller bebis :)
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress