Paulina Holmberg

Spontantripp till Ullared!
Jag och N hade egentligen bestämt oss för att inte åka till Gekås innan fisen kommer, "Det orkar jag aldrig, mina fötter kommer dö av det!". Men så är det fler och fler som vart där, och jag har bara blivit mer och mer sugen. Så igår bestämde vi oss, väldigt spontant för att ändå ta en tripp till Ullared. Varken jag eller N är särskilt spontana, men är det någon gång vi ska vara det så är det ju nu innan fisen kommer. 
 
Vi tänkte väl egentligen kanske inte köpa jättemycket, och gjorde inte heller det. Trots det så fick vi ihop till en ganska så bra summa, men nu har vi ju faktiskt köpt en massa sånnadär småsaker som är bra att ha! Dock tror jag att jag ALDRIG har gått så snabbt igenom kläder- och sminkavdelningarna, men det var ändå skönt att köpa andra saker, så vi kom mest hem med bebissaker, och inredning denna gången!
 
Bland annat köpte vi en blöjhink, jag vet att folk tycker olika om just blöjhinkar, men eftersom vi kommer byta blöjor på andra våning är jag helt säker på att vi inte kommer gå ut med varje enskild påse, och då känns en blöjhink fräschare! Dessutom har jag testat just denna modellen på förskola, och tycker att den fungerar superbra!
 
 
Veronica Wallgren

Vi ska åka till Gekås på onsdag. Jag håller med dig, det är verkligen bra med blöjhink. Vi har en på övervåningen men har nu köpt ett skötbord till nedervåningen också så ska köpa en till blöjhink på onsdag :)

Svar: Vad kul 😄 det finns verkligen mycket att fynda på gekås, ångrar inte alls att vi åkte dit nu i efterhand
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Sarah

Va kul o åka dit :)

Svar: Ja verkligen :D
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Sussie

Hej. Trillade in på din sida. Lite roligt när jag insåg att vi har samma bf och att vi var på gekås samtidigt ;).. Men så grymt mycket folk det var där!

Svar: Men åh vad roligt 😄 ja det var en del, hade hoppats det var färre när det var påsk, men det var ju tydligen fler som tänkte likadant 😉
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress