Paulina Holmberg

Maj månads glossybox
 
Studio 10 Brow lift perfecting liner - En ögonbrynspenna som kommer väl till hands just nu. Jag kände att jag ville stoppa med en brynpenna i necessären till BB, och denna passade perfekt i färg, så jag är supernöjd!
 
Glam of Sweden lösögonfransar - Lösögonfransar är förvisso ingenting jag använder särskilt ofta, men det är ändå kul att ha hemma när man vill fixa till sig lite extra.
 
Trind Nail balsam - Ett nagelbalsam som ska ge näring och återfukta naglarna.
 
Desti deodorant - En unik deodorant utan både aluminium, trikloson och parabener. Även denna kommer väl till hands att packa ner inför BB-vistelsen då den inte innehåller just aluminium!
 
Multi-gyn Intiskin - En spray som ska motverka irritation och oönskad lukt på de intima områdena på kroppen. 
 
 
Detta var min sista eller näst sista box (vet inte om det eventuellt kommer en till). Som sagt kom det i denna boxen några saker som kommer väldigt väl till hands just nu, men jag är ändå glad att jag sagt upp min prenumeration. Det kommer trots allt nya kostnader nu och jag har mer saker än jag hinner använda i sminkväg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress