Paulina Holmberg

Vecka 38
Idag går vi in i vecka 38, och har endast 20 dagar kvar. Nu kan sprattelfisen vara färdigbakad och vilja komma ut vilken sekund som helst (samtidigt kan det ju dröja upp till 34 dagar också).
Vecka 38 (37+0)
 
Just nu hinner tristessen ifatt mig. Jag börjar lite smått bli klar i skolan, vilket på sätt och vis är jätteskönt, men samtidigt så går jag här hemma och är allmänt rastlös. Jag kommer på nya projekt hela tiden bara för att försöka få tiden att gå just nu. 
 
Förövrigt har jag extremt ont i händer och fötter nu. Det gör som absolut ondast när jag måste gå upp på natten för att gå på toaletten. Annars måste jag nog säga att den här veckan har varit bra. Lite ont i ryggen, och en del humörsvägningar, men inte så mycket värre än det vart i resten av graviditeten. 
 
Nu börjar jag också se fram emot förlossningen. Jag är väl ganska nervös, men framförallt känner jag mig peppad på att föda nu. Så nu laddar vi upp här hemma med profylax, och jag ställer tusen frågor till min svägerska som fick sitt första barn för ungefär ett år sen. Det känns så skönt att ha någon att bolla sina tankar med!
 
 
Veronica

Själv är jag BF+10 idag. Hoppas verkligen du slipper vänta lika länge som jag... =) Lycka till när det är dags!!

Svar: Åh hoppas det är dags för dig snart! nae jag håller tummarna för att slippa gå över :) kram
Paulina Holmberg - BF juni 2016

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress