Paulina Holmberg

Ett nytt kapitel
Här har ett nytt kapitel (halvt om halvt) börjat! Jag har lämnat in mitt examensarbete och väntar nu bara på att det ska vara godkänt. Vad innebär då det? Jo att inom några veckor kan jag förmodligen kalla mig själv för förskollärare, alltså en utbildad, nyexad och anställd förskollärare. 
 
Jag har ju läst nu i 3.5 år på förskollärarprogrammet  på högskolan Dalarna i Falun. Jag har träffat så himla mycket nya fina människor, både i Dalarna och på hemmplan! Denna utbildningen är helt klart bland det bästa jag någonsin har gjort och jag är så jäkla stolt över mig själv (ja, jag pissar på jante) som faktiskt har lyckats plugga i 3.5 år, jobbat under tiden och fått ett barn i slutet av utbildningen. Och vet ni vad mer som är helt underbart? Att jag är SÅ taggad på att börja arbeta! Jag ser verkligen fram emot att börja som förskollärare, men först ska jag njuta av att vara mammaledig!
 
 
Anonym

Hur såg seminarium ut är det dagtid eller kvällstid? Kan man välja?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress