Paulina Holmberg

En fantastisk sommar 2018
Jag tillhör definitivt en av de som har klagat på värmen. Ja, jag skulle nog rent allmänt vilja kalla mig en klagare av högsta rang! Jag är en sån människa som klagar på när det är kallt, när det är varmt, när det blåser, när jag är sjuk, när jag är trött och kanske framförallt när jag är hungrig (finns ingen annan känsla som jag hanterar lika dåligt) 

Trots detta måste jag medge att vi haft en sjukt fin sommar. Att ha en 2-åring är absolut inte alltid lätt, men så himla kul! Nu i sommar har vi passat på att bada (MASSOR), åkt på utflykter, husvagns-semestrat på Öland, kalasat, renoverat och utökat Benjamins ordförråd med två nya, VÄLDIGT viktiga ord - "glass" och "kaka", och jag är så himla tacksam över att just min familj är min! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress