Paulina Holmberg

Everydaybaby
Sponsrat inlägg i samarbete med everydaybaby.com
Det finns två företag som vi här hemma föredrar när det gäller flaskor, och ät-tillbehör till B. Båda företagen har smarta och innovativa produkter som vi verkligen genuint tycker om. Det ena är Twistshake, som nog de allra flesta redan känner till, och det andra heter Everydaybaby. Jag blev helt amazed över hur smarta deras produkter är när jag upptäckte dem.
Everydaybaby har flaskor och pipmuggar som är gjorda i glas, ett smart materialval för att undvika plaster som exempelvis kan utsöndra gifter. Flaskorna har dessutom ett silikonhölje som blir vitt när drycken inuti är för varm, alltså hur smart är inte detta?
 
Dessutom har de en produkt som jag bara älskar, och som jag önskar att jag hade haft när B var riktigt liten. De har nämligen badmattor att ha i badkaret som också ändrar färg om vattnen är för varmt! Jag längtar verkligen tills everydaybaby släpper nya produkter för det här är verkligen ett företag som har tänkt till!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress