Paulina Holmberg

Få 20% rabatt på Glossybox
Som ni vet har jag prenumererat på glossybox ett bra tag och jag är så nöjd. Jag hade ett uppehåll ett tag men är,  sedan ett ganska bra tag sen tillbaka,  återigen prenumerant. Om ni vill se några glossyboxar jag tidigare fått så kan ni klicka er in i kategorin som heter skönhet här på min blogg! 
 
Hur som helst så är detta första glossyboxen detta året, och jag är så nöjd. Dock måste jag erkänna att jag är liiiite missnöjd med produktprovet av Zlatans parfym. Seriously, lite mer en ett så litet prov hade man väl kunnat få?
 
Om ni skulle vara intresserade av att börja prenumerera på Glossybox då kan ni klicka HÄR eller skriva in PAULINA-R3G som ger er hela 20% rabatt på första boxen. Det som jag tycker är skönt med glossybox, förutom det fantastiska upplägget och sakerna en får, är att det går att säga upp prenumerationen när en vill utan uppsägningstid! </div
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress