Paulina Holmberg

Inskolningssamtal
Idag var vi på inskolningssamtal med B. Egentligen jobbade jag men denna veckan har jag jobbat på just den avdelningen som B ska börja. Det var så skönt att jag hade varit så mycket på den avdelningen innan. På så vis kände jag redan till lokalerna och personalen.

När B först kom var han lite reserverad men det släppte verkligen snabbt, sen sprang han runt och tittade på alla leksaker, och det verkade verkligen som att han stormtrivdes. När han och N hade vart här i en timme, vi hade tittat på alla lokaler, och pratat med pedagogerna, samt gått igenom alla papper, var det dags för B och N att åka hem, men först passade B på att ge en flicka en kram. 

Min lilla kille, han är då fin och jag är övertygad om att det kommer gå superbra på förskolan! 

Nu på kvällen har vi passat på att åka till både B's moster och mormor och hälsat på! Mysigt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress